Saturday, 9 May 2015

API DALAM SEKAM!!!

Api dalam sekam TIGA sekawan!!


Pelbagai isu di kemukakan baru2 ini kepada kerajaan. Senario ini sama seperti agenda menjatuhkan Pak Lah. Persoalannya kenapa Madey buat begitu.

Pemimpin Pakatan semakin menuju kejayaan dgn adanya Madey. Dulu kuar parti tpi sekarang tidak sbb diberi sokongan padu oleh pengampu.


Madey merupakan Deligasi Kepimpinan yg agak terbaik di dunia. Pelbagai kejayaan yang telah dikecapi dan tidak kurang juga dgn kegagalan yg ditutupi yg tidak perlu di ungkitan lagi.

Zaman semakin berubah dulu gula2 seposen 4, Lah ni da x dpt da macam tu lagi dah. Lain hulu lain parang itu Lah Bidalan org dulu2.

Kami menghormati dan menyanjung tggi akan Tun Madey, pesanan nya agar mengkritik mengikut saluran. Setiap pemimpin mempunyai cara dan strategi tersendiri dlm melaksanakan kerja mereka. Dulu Tun Madey paling tidak suka pentadbiran beliau di pertikaikan so sama la sekarang ni. Biar pemimpin terkini mentadbir dgn cara dan ideologi mereka mengikut peredaran zaman.

Sebagai rakyat yg menyokong kepimpinan parti kita perlu memberikan sokongan utk memajukan dan memakmurkan negara tercinta ini. Mana ada satu-satu pemimpin nak hancurkan negara sendiri.

Apa yang bole dilihat disini, tiada perbincangan Madey dan Najib. Kalau benar komen dan teguran Madey utk rakyat kenapa tidak bersua empat mata dgn Najib?? Bincang perhalusi dan bekerjasama. Kalau Madey ckp Najib degil Jgn la kecik ati sbb dulu pun awk camtu jugak.

Fikirkan yg terbaik utk Malaysia kerana sekarang ini pembangkang sedang menari mengikut rentak lagu Madey ataupun sebaliknya.



Sudah2 Lah menghentam ada baiknya memulih bersama sekiranya benar Tun Madey ni sorg yg Lagend.

Jangan salah faham komen ini, hanya renungkan mana yg baik sebagai pedoman dan yg buruk itu dibuang jauh2.

"BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT"


No comments:

Post a comment