Sunday 10 July 2011

Setan Yang Bertopeng Manusia Sebagaimana Kata Nabi SAW.

MUKA KAKI BONTOT TERBARU..!!!


Anwar Berahi berjaya dalam karier politiknya dengan menanam kebencian rakyat terhadap kepimpinan politik lain yang menentangnya.

Semua yang menentang perjuangan dan matlamat Anwar termasuk ahli dalam parti juga akan menjadi mangsa kebencian Anwar dan konco-konconya.

Tindakan Anwar telah bermula semasa beliau berada dalam UMNO dengan menanam kebencian dalam kalangan ahli UMNO terhadap pemimpin parti seperti Tun Abdul Ghafar Baba dan Tun Dr Mahathir Mohamad.





Dan ternyata ia merupakan strategi ketua pembangkang itu supaya rakyat 'dipergunakan' untuk membenci kerajaan. 

PKR juga 'menggunakan' rakyat dalam pelbagai aspek supaya membenci kerajaan bagi memastikan cita-cita Penasihat PKR itu menerajui Malaysia tercapai.

Tindakan membenci itu merupakan 'strategi' Anwar untuk menunjukkan kerajaan sentiasa bersalah sekali gus menjadikan rakyat membenci kerajaan sedia ada.



Tindakan PKR yang berterusan menyerap elemen kebencian dalam kalangan rakyat akan menjadikan usaha kerajaan mengukuhkan semangat perpaduan menerusi konsep 1Malaysia sukar dicapai.

Walaupun pembangkang mempunyai lebih banyak wakil di Dewan Rakyat untuk menyuarakan sesuatu isu, mereka lebih memilih untuk 'bersuara' di jalanan bagi mengajak rakyat biasa membenci kerajaan.









>>> Inilah syaiton yang sebenarnya tetapi sayang Parti yang dipimpin oleh Hadi Awang (PAS PIS PUS) telah menjadi buta mata dan minda kerana menyokong Parti yang mempertahankan agenda sex dan sodomi (PKR) dan juga menyokong parti yang anti Islam (DAP).


Mengapa umat Islam diakhir zaman ini hilang kepercayaan pada ajaran Nabi yang telah diturunkan oleh Allah. Akal fikiran kita dapat membezakan yang mana baik dan yang mana satu buruk tetapi nafsu kita tidak mengenal rupa. Dan kebanyakan penyokong PAS dan PKR hanya ada nafsu dan tiada akal fikiran.


Agama Islam yg dijunjung PAS hanya sebagai satu simbolik sahaja kerana apa yang diajar oleh Islam tidak dapat diterjemahkan oleh akal fikiran tetapi diterjemahkan melalui nafsu sahaja. Adakah ini Islam??? Adakan ini sunnah ???


Anuar tetap akan mempertahankan kesalahan sex beliau sehinggakan paras rupa beliau semakin banyak tompok hitam, itu yang kita nampak tetapi hati beliau yang telah menjadi arang kita tak mampu lihat..


Fikirlah secara Islam sebenar apabila membuat keputusan, jangan ikut hawa nafsu kerana sejak azalai nafsu tidak berkata benar kepada Allah.. Ingat lah saudara-saudara se Islam ku...Bangkit pertahankan Agama, Bangsa & Tanah Air. Jangan di biarkan musuh  Islam dan org yg mempergunakan Islam menjadi haluan kita... Bangkit saudara-sudaraku!!!!











Adakah pemimpin sebegini yang kita mahu??












No comments:

Post a Comment