Tuesday 5 July 2011

Apa Beza Perhimpunan Bersih Dan Perhimpunan Sejuta Belia.. ???

Sekor lagi anjing cacat pakatan haram yang kuat menyalak mengenai bershit..!!!! 







Majlis Belia Malaysia (MBM) hari ini melahirkan rasa kesal dan terhina dengan kenyataan Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Anjing Cacat Pakatan (Karpal Singh) yang menyamakan perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) dengan Himpunan Sejuta Belia di Putrajaya, baru-baru ini.




Kenyataan itu amat memalukan dan tidak wajar memandangkan Himpunan Sejuta Belia adalah program yang amat berfaedah kepada para belia.

Himpunan itu adalah acara rasmi kerajaan melibatkan 220 acara bagi memberi peluang kepada golongan belia terutamanya dalam soal pembinaan kerjaya dan pembangunan modal insan.

Menyamakan dua acara berkenaan sebenarnya bertujuan mengelirukan rakyat khususnya golongan belia agar turut menyokong perhimpunan itu pada Sabtu ini.

Perhimpunan Bersih yang dianjurkan itu adalah haram dan bertujuan mendatangkan kemudaratan serta menimbulkan suasana huru-hara di ibu kota.

Si anjing cacat ini membuat kenyataan itu sedangkan beliau sendiri tidak terlibat dengan apa-apa program belia sebelum ini.

Si anjing cacat ini diminta agar tidak mengeluarkan kenyataan sesuka hati dan menyeru orang ramai agar tidak terpengaruh serta menjauhi perhimpunan itu kerana negara ini mempunyai pelbagai saluran yang lebih sesuai untuk meluahkan pandangan.









>>> si anjing ni memang tau menyalak je keja dia duduk pun atas kerusi nak tunggu orang sorong ke kiri ke kanan so ape dia tau pasal perhimpunan sejuta belia.

Pakatan haram pun selama ni penah ke buat aktiviti untuk belia pakatan??? Yang ada cuma nak buat rusuhan je ape ko ingat Malaysia ni India ke yang korang leh buat porak peranda sesuka hati korang...
Tapi sayang anak bangsa kita sendiri tak mampu dengar titah dari Agong tapi kalau si anjing cacat ni nak pulak korang dengar.

Himpunan sejuta belia membawa manfaat kepada belia negara perhimpunan haram bersih hanya mengundang bencana kepada reputasi negara.Persoalan nya....
Adakah kite harus tunduk kepada tuntutan anjing pakatan yang cacat ini???




1 comment:

  1. awat tak suroh anu saman datu t dan blog umno...tak nampakkk kaaa.....depa kutok habissss . malu laa saya sokong pr selama niii.....berani kerana benarrr takut kerana salahhh....ada apa2 kaa.......

    ReplyDelete