Thursday 14 July 2011

CINCIN ROSMAH VS JAM OMEGA ANWAR..!!!



Baru-baru ini hebat diperkatakan pembangkang mengenai cincin yang kononya di beli oleh Datin Seri Rosmah Mansor bernilai jutaan ringgit..


Isu ini sengaja dimainkan pembangkang untuk mengaburi mata rakyat agar kes jam tangan omega kepunyaan Anwar berahi tidak ditimbulkan untuk tatapan rakyat.







Pelbagai tomahan yang dilemparkan oleh pembangkang kepada DS Rosmah Mansor tetapi dalam masa yang sama bagaimana pula isu jam tangan omega anwar tu, Dari mana dia dapat jam itu dan berapa pula harganya.. Dan sekarang ini dimana letaknya jam tersebut???


Kepada pengikut-pengikut anwar yg telah diikat hidung mereka ini cuba jelaskan kepada umum isu jam omega itu.. Taktik sebegini telah lapuk, setiap isu yang ditimbulkan pembangkang pasti ada sebabnya demi menutup kesalah pembangkang itu sendiri..







Selepas ini apa pula isu yang hendak dibawa oleh pembangkang.. Cita la pasal perhubungan Jijah dgn Nuar masa muda2 dulu, rakyat pun nak tahu juga, pasal kawin lari, pasal jijah tahu kecurangan anwar byk lagi lah, ce citer ce citer...


Memang menjadi resam pembangkang mengaibkan org lain demi kepentingan diri sendiri, tidak kiralah sama ada perkara itu salah disisi agama mahupun tidak mereka akan sentiasa memutarbelitkan fakta agar rakyat yg kurang pemahaman dapat ditipunya sebagaimana kita lihat penipuan yang dibuat agar warga tua turun ke perhimpunan bersih..







No comments:

Post a Comment