Friday, 22 July 2011

APA LAGI YANG KAU NAK TU, DAH MATI BUAT CARA MATI JER LA...!!!

Ilup kasi olang susah mati pun lagi mau kasi olang susah...manyak susah ini olang ooooo.....!!!!





Ibu kepada Teoh Beng Hock, menolak hasil siasatan dan keputusan Suruhanjaya Diraja Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock, bahawa kematian anaknya berpunca daripada bunuh diri.

Suruhanjaya siasatan terdiri daripada lima anggota diketuai seorang Hakim Mahkamah Persekutuan telah menjalankan prosiding siasatan selama 50 hari dan memanggil 70 saksi.




Teng Huw Hoi, 58, berkata, beliau tetap yakin bahawa Beng Hock tidak membunuh diri atas alasan anaknya itu seorang yang baik.

Saya seorang ibu, saya tidak boleh terima anak saya mati bunuh diri.




Katanya, beliau dan suaminya Teoh Leong Hwee serta anggota keluarga lain akan ke Kuala Lumpur pada petang ini untuk menemui peguam mereka







>>> Dulu ko jugak yang tuntut Siasatan Di Raja kena buat, bila dah dapat keputusan ko jugak yg melalak macam anjing..Memang dasar komunis piangg la ko ni..

Kalau anak ko tu baik tak lah dia bunuh diri...mangkuk.. Memang dasar komunis tak nak ikut perlembagaan langsung..Org dah buat siasatan di raja so apa yg korg nak memekak lagi..

Inilah hasil permainan DAPig, yg bodohnya boleh pulak orang melayu pun turut sama ni, mangkuk betull,, eheh siap bersarban lak tu...aduhhhhh melayu,melayu...




No comments:

Post a comment