Saturday, 2 July 2011

Kerajaan Tidak BERSIH???


Anwar Berahi menyatakan perhimpunan itu tidak ada kena-mengena dengan elemen asing berkenaan.




Anwar Berahi mengesahkan beliau akan menyertai perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai ini meskipun terdapat dakwaan mengatakan kumpulan itu diresapi pengaruh ideologi asing termasuk komunis dan mendapat dana asing.

Kita tuntut pilihan raya yang bersih dan perhimpunan aman. Jadi izinkan laluan supaya orang untuk rasa (sertai perhimpunan).







>>> Tak perlulah si tua berahi ni nak melaung pasal bersih... Diri sendiri penuh lumpuh lagi nak menjerit pasal bersih...Ko dah pelupuh duit Selangor betul2 lepas tu ko sibuk cakap pasal bersih..Bodoh punya tua berahi..Yang peliknya si PAS PIS PUS yang menyatakan parti Islam pun senyap pun sama bodoh (org Islam yang dicucuk idung oleh PKR dan DAP)..

Sebagai umat Islam dan rakyat Malaysia, bukalah mata dan minda, ikut ajaran Islam yang sebenar bukan ikut membabi buta jer...Kepada yang bersiap sedia mempertahankan kedaulatan negara, kita perlu tentang kehadiran Bersih...Kerajaan perlu tegas sebagaimana di negara Greece mereka menggunakan bom asap dan peluru getah bagi meleraikan perhimpunan jalanan ini....... Kerajaan Malaysia berani ker nak buat macam kerajaan Greece????? Kalau kerajaan tak berani biar rakyat Malaysia yang buat....Amacam!!!!?????













No comments:

Post a comment