Sunday 10 July 2011

KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA Telah Dipermainkan Pembangkang...Apa Kata Pihak Berkuasa ??? Senyap jer ker ???

KESETIAAAN KEPADA RAJA & NEGARA ???

Apa sudah jadi???




Dengan adanya perhimpunan haram jalanan yang baru berlaku semalam membuktikan pihak pembangkang sengaja mencabar Institusi Di Raja.

Titah perintah Duli Yang Maha Mulia Sri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong tidak didengari malah si Ambingai sendiri mengadap DYMM Agong tetapi masih tidak mendengar apa yang telah diamanatkan kepada beliau..




Sebagai rakyat Malaysia adakah patut kita biarkan perkara ini berlaku bergitu sahaja??? Sebagai pihak berkuasa yang memerintah Malaysia, adakah hanya mampu melihat dan bersuraikan sahaja??? Dimana tindakan undang-undang??? Adakah mereka-mereka ini kebal dengan tindakan undang-undang???

Agong telah di cabar, kedaulatan tidak diendahkan, sengaja menimbulkan huru-hara kononnya berhimpun bagi menyerahkan memorandum kepada Tuanku, mana memorandumnya???




Ambingai dan sekutunya tidak perlu dibiarkan begitu sahaja..Setelah kebiadaban beliau lakukan terhadap Yang Di-Pertuan Agong.. Apa yang telah dilakukan beliau adalah satu PENDERHAKAAN terhadap Duli Yang Maha Mulia..

Pihak berkuasa jangan berdiam diri.....






No comments:

Post a Comment