Saturday, 2 July 2011

Bila Kena Cabar, Terkelup Buah..!!!

Kata-kata bekas orang kuat Anwar Berahi..






Situa Anwar Berahi dicabar supaya menafikan dakwaan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan mengenai dakwaan beliau terlibat dalam penggubahan dan pengaliran wang haram.

Jika Gobalakrishnan berbohong, maka Anwar diminta supaya menyaman bekas ahli PKR tersebut kerana ia merupakan suatu tuduhan yang berat.

Gobalakrishnan ada meminta supaya kerajaan memastikan imuniti terhadap saksi yang boleh membantu siasatan keterlibatan Anwar dalam penggubahan dan pengaliran wang haram dan ia satu tuduhan yang berat.




Pertuduhan itu mencemarkan imej Anwar sebagai ketua pembangkang kerana beliau selama ini melaungkan konsep ketelusan dan rakyat perlu mengetahui perkara sebena.

Ketika membahaskan Rang Undang-Undang Perniagaan Perkhidmatan Wang 2011 di Dewan Rakyat kelmarin, Gobalakrishnan menggelarkan Anwar sebagai 'raja' kepada segala aktiviti penggubahan dan pengaliran wang haram.

Gobalakrishnan dalam satu sidang akhbar meminta supaya kerajaan menjanjikan imuniti ke atas beberapa pihak yang boleh menjadi saksi terhadap aktiviti didakwa melibatkan Anwar itu.

Anwar tidak harus berdiam diri dalam hal itu kerana dakwaan tersebut melibatkan kepentingan negara serta kewibawaannya sebagai pemimpin utama pakatan pembangkang.

Dakwaan yang dibuat Gobalakrishnan itu pasti mempunyai asas kukuh kerana Anwar pernah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri serta Menteri Kewangan.

Jadi Anwar kena jawab segera bagi membersihkan dirinya daripada pertuduhan tersebut.

Gobalakrishnan juga pernah bergelumang lama dengan Anwar ketika mereka bersama-sama dalam PKR dan Ahli Parlimen Padang Serai itu baru sahaja meninggalkan parti keluarga berkenaan.




>>> Segala pertuduhan telah dibuat, Anwar Berahi berani ker nak saman bekas orang kuat dia????? Kalau dulu Ezam mengeluarkan kenyataan mengenai situa berahi ni pun dia tak berani nak saman inikan pula bekas org kuat ataupun org kanan situa tu lagi la dia takut hahahhaaa....

Segala tindakan buruk situa berahi ni ada di tangan Gobala jadi apa yang perlu Gobala takutkan...jawablah ko nuar berahi....Kepada pengikut2 setia yang bole dicucuk idungnya dan diheret kekiri ke kanan tu buka2lah mata korang semua...Dulu pantang org salah sebut maka nak saman jer memanjang, lah ni org dah tuduh ko takkan senyap jer kot...Bacul ker aper????  Dengan cina doll bole la ko tarah depan belakang, dengan Gobala amacam??? Terkelup buah ko yer?????

Cian Jijah dapat laki dayus....Berani pada pihak tertentu sahaja....Cukup2lah kak jijah oii, ko pun tahukan laki ko tu kaki buntot so ngaku jelah, buat apa nak dolak dalih lagi, kat dunia ni kalau lepas pun kat akhirat ko kantoi gak.... 









No comments:

Post a comment