Tuesday 28 June 2011

Pemimpin Muda Peneraju Masa Depan Negara..!!!



Datuk Seri Najib Tun Razak berkata Barisan Nasional (BN) akan memperkenalkan calon yang lebih muda pada pilihan raya umum akan datang agar kerajaan mempunyai lebih ramai pemimpin muda.

Beliau berharap pengundi muda akan memberikan mandat baru kepada BN pada pilihanraya umum ke-13 ini untuk membentuk sebuah kerajaan yang akan mengimbangi antara pemimpin lama (tua) dan pemimpin muda.




Kerajaan memerlukan orang muda dan kerajaan percaya orang muda boleh dan mampu menjadi pemimpin yang baik. Perubahan akan dibuat sekiranya kerajaan BN dapat mandat baru.



>>> Terima kasih Datuk Seri Najib Tun Razak kerana memberi kepercayaan dan sokongan peenuh kepada kepimpinan golongan muda. Namun begitu kami golongan muda tetap menyanjung tinggi jasa orang-orang lama (tua).


Ayuh golongan muda dan belia kita bersama-sama Datuk Seri Najib Tun Razak membuat pembaharuan negara ke arah menjadi sebuah negara maju dan berpendapatan tinggi menjelang 2020.


Usah kita leka dengan kata-kata yang akan merosakan negara kerana mereka ini (PR) mempunyai banyak agenda peribadi yangtersembunyi namun dengan keperihatinan pihak kerajaan banyak agenda-agenda peribadi (PR) dapat kita ketahui...

Bersama membina negara maju jaya..!!!!









No comments:

Post a Comment