Sunday 26 June 2011

Saranan Wanita No.1 Negara...!!!


Datin Seri Rosmah Mansor menyarankan agar pihak berkuasa tempatan (PBT) dan swasta membina lebih banyak gelanggang futsal terutamanya di kawasan perumahan seluruh negara.

Futsal adalah salah satu sukan yang amat digemari golongan belia & beliawanis hari ini dan mampu membendung masalah gejala sosial secara lebih efektif dan dapat juga melahirkan golongan belia yang mengamalkan gaya hidup sihat selain dapat mengisi masa lapang agar tidak terbuang bergitu sahaja.









Walaupun buat masa ini banyak gelanggang telah dibina namun kekerapan tempahan gelanggang yang sentiasa penuh pada hari pekerja dan apatah lagi sewaktu hari bercuti menyebabkan gelanggang sentiasa tidak mencukupi.











>>> Keperihatinan Datin Seri Rosmah terhadap kepentingan golongan belia amat dihargai, semoga Datin Seri Rosmah dapat terus menyokong dan membantu golongan belia & beliawanis demi perpaduan dan kesejahteraan golongan muda dan belia...




Terima kasih Datin Seri Rosmah Mansor..





1 comment:

  1. Syabas diucapkan kepada YB Datin Seri Rosmah Mansor yang begitu prihatin kepada golongan muda dinegara ini. Ia menunjukkan Isteri No 1 pemimpin negara sebenarnya sentiasa peka dan mendengar denyut nadi orang muda di Malaysia. Saya ucapkan tahniah kepada blogger Black Panther kerana keprihatinan dan pandangan yang positif kepada Datin Seri Rosmah. Ini menunjukkan Black Panther sudah matang dalam mengolah kebaikan yg dibuat oleh Isteri PM kesayangan kita. Bukan macam sesetengah blogger yg asyil nak menghentam dan berfkirian negatif! Syabas !

    ReplyDelete